RSS

شیرین عبادی در گفتگو با صدای آمریکا می‌گوید: آقای ظریف صورت مساله رو می‌خواهند ب…

01 Oct

‫شیرین عبادی در گفتگو با صدای آمریکا می‌گوید: آقای ظریف صورت مساله رو می‌خواهند بدین ترتیب پاک کنند و گزارشات مستند آقای شهید رو زیر سوال میبرند، در حقیقت آقای ظریف با دعوت از خانم پیلای، عدم صداقت خود را نسبت به آنچه که ادعا میکردند بهش معتقد هستند یعنی حقوق بشر، ثابت کردند. زیرا که اگر معتقد هستند حقوق بشر در ایران رعایت میشود، میبایست گزارشگر رو دعوت کنند، نه اینکه دعوت گزارشگر را رد کنند و اجازه ندهند بیاید و یک مقام تشریفاتی که اجازه تهیه گزارش را هم ندارد دعوت کند.

محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه ایران، در دیدار با ناوی پیلای، کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل، از او برای سفر به ایران دعوت به عمل آورد و گفت نحوه کنونی تهیه گزارش ها درمورد وضع حقوق بشر درایران، به شأن حقوق بشر وسازمان ملل ضربه می زند!

گزارش از کوروش صحتی.‬


‫اعتراض ظریف به گزارش های حقوق بشری در مورد ايران – سپیده دم‬
sepidedam.com
‫شیرین عبادی در گفتگو با صدای آمریکا می‌گوید: آقای ظریف صورت مساله رو می‌خواهند بدین ترتیب پاک کنند، و گزارشات مستند آقای شهید رو زیر سوال میبرند، در حقیقت آقای ظریف با دعوت از خانم پیلای، عدم صداقت خود را نسبت به آنچه که ادعا میکردند بهش معتقد هستند یعنی حقوق بشر، ثابت کردند. زیرا که اگر معتقد هستند…‬

 
Leave a comment

Posted by on October 1, 2013 in Uncategorized

 

Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Leave a comment